Ik heb stevige hoofdpijn en moet leren want ik heb morgen 3 proefwerken wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventjes half uurtje niks doen.. Aan wat anders denken. Maar dan moet je erna toch echt aan geloven, want 3 proefwerken maken is niet niks.
Bureau waaraan je leert of tafel lekker leeg maken, en dan er tegen aan gaan. Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En oh, neem een asprintje (of iets wat daar op lijkt) ;)

Het beste antwoord

Eventjes rustig gaan liggen..
Wat je ook kunt doen is in een warm bad gaan.. Lekker indroeg en en. Kijk dan maar 's hoe je je voelt! Ik weet zeker dat je dan stukken beter voelt!

Ps als je geen bad hebt gebruik dan een douche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indroeg
= Ontspannen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de douche hielp goed :)

Andere antwoorden (6)

ga even liggen en kijk na een uurtje of 2 hoe het gaat, als het niet gaat laat je een briefje schrijven voor het geval je je morgen goed voelt en toch naar school gaat. Ga je niet naar school, vraag dan aan iemand of hij aan de betreffende docenten wil vragen wanneer je de repetities in moet halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
voordat je gaat liggen even een paracetamol of aspirine innemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou toch eventjes een half uurtje eerst moeten relaxen op bed en ontspanningsoefeningen doen,ga elke spiergroep langs en concentreer je daar even op dat die ontspannen is.
begin bij je tenen,dan knieen,heupen en voel dat ze ontspannen.
als laatste je nek en schouders,adem bij elke keer rustig in en uit via buikademhaling.
hopelijk zakt de hoofdpijn dan.
Als je,je nu druk maakt om je hoofdpijn en dat je zo niet kan leren word het alleen maar erger.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Één uur slapen helpt zeker. Geestelijk èn lichamelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Forceren werkt alleen maar averechts. Het beste kun je nu een paracetamol of (als het zodanig vervelend is) iets sterkers innemen en rustig gaan zitten of desnoods op bed gaan liggen. Vooral geen tv / laptop / computer aan! Als het na het avondeten wat gezakt is, zou ik dan alsnog proberen om te leren. In het uiterste geval kun je je morgen natuurlijk ook nog ziek melden en de proefwerken op een later tijdstip inhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rust nemen zoals mijn voorgangers al geschreven hebben.Heb je misschien hoofdpijn omdat je morgen 3 proefwerken hebt?
Neem een paar glazen water en 2 aspirines en ga slapen een paar uur.Nadat je wakker bent geworden ga je leren lukt dit niet dan heb je misschien ook wel een griepje te pakken of is de hoofdpijn zo erg dat je weer moet gaan liggen.Gewoon doen en je wekker op tijd zetten zodat je nog kunt leren.En anders gewoon je info of wat je moet weten doorlezen en lezen en opschrijven.Succes.

Toegevoegd na 1 dag:
Hoe is het gegaan met je proefwerken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wil toch niet zeggen dat je op het laatste moment nog 3 proefwerken moet leren? Ga je eerst maar eens lekker ontspannen, want wat je al geleerd hebt, dat weet je morgen ook nog wel. Neem wat in tegen de hoofdpijn en ga een poosje naar buiten. Lekker uitwaaien en dan hoop ik dat je hoofdpijn ook weg waait. In ieder geval kom je met een leeg en fris hoofd terug, waarna het leren ongetwijfeld veel beter zal gaan. Mocht het dan nog steeds niet lukken, vertrouw dan op jezelf en op je geheugen, want het heet niet voor niets een repetitie (herhaling van geleerde stof). Succes morgen op school!